
Het minimum bedrag die u zelf persoonlijk dient te investeren om een verkooppunt te starten (exclusief financiering)
Benodigd Eigen Vermogen
Geen eigen inbreng noodzakelijkHet bedrag van de totale investering die nodig is om het verkooppunt op te starten (inclusief financiering)
Totale inverstering
Geen investering noodzakelijkHet bedrag van de instapkosten. Dit is een éénmalig bijdrage voor het gebruik van het merk, concept know how, opleiding, opstart begeleiding, etc.
Instapkosten
Geen instapgeldDe gemiddelde verwachte omzet van een verkooppunt
Gemiddelde omzet
Informatie Bruno Foodcorner Franchise
Bruno Foodcorner: Jouw kans om deel uit te maken van een groeiend succesverhaal
In 1988 startten de broers Giuliano en Angelo Bruno met een bescheiden tankstation in Genk. Vandaag is Group Bruno uitgegroeid tot een sterk en veelzijdig bedrijf met negen merken, actief in tankstations, foodconcepten, carwash, energie, vastgoed en mobiliteit. Eén ding hebben alle merken gemeen: familie verbindt, vernieuwing drijft en ambitie leidt.
Een belangrijke mijlpaal vond plaats in 1992 met de opening van de eerste Bruno Foodcorner. Dit vernieuwende concept combineerde tanken met kwalitatief eten en groeide uit tot een vaste waarde. Onze pizza’s, pasta’s, broodjes, snacks, salades en koffies zijn sindsdien niet meer weg te denken.
De afgelopen jaren vernieuwden we onze Foodcorners grondig: moderne make-overs, nieuwe locaties en nog meer beleving voor onze gasten. Die vernieuwing is nu zo goed als afgerond en nu schakelen we een versnelling hoger: uitbreiden – binnen én buiten Limburg. Dat doen we zowel in combinatie met onze Bruno Service Stations als met nieuwe standalone-locaties.
Tegen 2030 willen we doorgroeien naar 50 locaties. Nieuwe Bruno Foodcorners in onder andere Spouwen en Diepenbeek liggen al vast en recent namen we ook negen tankstations in Vlaams-Brabant en Antwerpen over, waar extra Bruno Foodcorners op de planning staan.
Daarom zijn we op zoek naar ondernemende uitbaters met goesting, ambitie en passie voor hospitality.
WAT ZOEKEN WE IN EEN UITBATER?
Een succesvolle uitbater is:
• Een geboren leider die het team motiveert.
• Leergierig, inventief en communicatief, met commercieel inzicht.
• Flexibel en gedreven, met een hands-on mentaliteit.
• Bekend met boekhouding, HR, sales en administratie.
• Een echte people manager die medewerkers begeleidt en aanstuurt.
• Bereid om op de vloer mee te werken.
Jouw rol als uitbater:
• Volledige verantwoordelijkheid over jouw vestiging.
• Sales, administratie, HR en financiën beheren.
• Operationele taken optimaliseren.
• Samenwerken met het hoofdkantoor voor ondersteuning en groei.
Dit is jouw kans om zelfstandig uitbater te worden binnen een succesvol concept en deel uit te maken van een echte familie.
Interesse? Neem contact met ons op en ontdek hoe jij je kunt aansluiten bij de Bruno Famiglia!
In 1988 startten de broers Giuliano en Angelo Bruno met een bescheiden tankstation in Genk. Vandaag is Group Bruno uitgegroeid tot een sterk en veelzijdig bedrijf met negen merken, actief in tankstations, foodconcepten, carwash, energie, vastgoed en mobiliteit. Eén ding hebben alle merken gemeen: familie verbindt, vernieuwing drijft en ambitie leidt.
Een belangrijke mijlpaal vond plaats in 1992 met de opening van de eerste Bruno Foodcorner. Dit vernieuwende concept combineerde tanken met kwalitatief eten en groeide uit tot een vaste waarde. Onze pizza’s, pasta’s, broodjes, snacks, salades en koffies zijn sindsdien niet meer weg te denken.
De afgelopen jaren vernieuwden we onze Foodcorners grondig: moderne make-overs, nieuwe locaties en nog meer beleving voor onze gasten. Die vernieuwing is nu zo goed als afgerond en nu schakelen we een versnelling hoger: uitbreiden – binnen én buiten Limburg. Dat doen we zowel in combinatie met onze Bruno Service Stations als met nieuwe standalone-locaties.
Tegen 2030 willen we doorgroeien naar 50 locaties. Nieuwe Bruno Foodcorners in onder andere Spouwen en Diepenbeek liggen al vast en recent namen we ook negen tankstations in Vlaams-Brabant en Antwerpen over, waar extra Bruno Foodcorners op de planning staan.
Daarom zijn we op zoek naar ondernemende uitbaters met goesting, ambitie en passie voor hospitality.
WAT ZOEKEN WE IN EEN UITBATER?
Een succesvolle uitbater is:
• Een geboren leider die het team motiveert.
• Leergierig, inventief en communicatief, met commercieel inzicht.
• Flexibel en gedreven, met een hands-on mentaliteit.
• Bekend met boekhouding, HR, sales en administratie.
• Een echte people manager die medewerkers begeleidt en aanstuurt.
• Bereid om op de vloer mee te werken.
Jouw rol als uitbater:
• Volledige verantwoordelijkheid over jouw vestiging.
• Sales, administratie, HR en financiën beheren.
• Operationele taken optimaliseren.
• Samenwerken met het hoofdkantoor voor ondersteuning en groei.
Dit is jouw kans om zelfstandig uitbater te worden binnen een succesvol concept en deel uit te maken van een echte familie.
Interesse? Neem contact met ons op en ontdek hoe jij je kunt aansluiten bij de Bruno Famiglia!
Sector | HoReCa |
Sub sector | Restaurant & Take Away |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Franchise sinds | 1988 |
Franchise opleiding programma | Gepersonaliseerde training wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Financieel
Totale investering in € | Geen investering noodzakelijk |
Benodigd eigen vermogen in € | Geen eigen inbreng noodzakelijk |
Instapgeld in € | Geen instapgeld |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | Geen royalties |
Marketing bijdrage | Geen marketingbijdrage |
Totaal aantal vestigingen | 13 |
Aantal Franchise vestigingen | 26 |
Nieuws
Group Bruno is geselecteerd als enig Belgisch bedrijf voor een internationale documentaire van Unox
Lees meer
Group Bruno opent haar 40ste vestiging in Vlaanderen en de eerste Bruno Foodcorner bij een extern tankstation
Lees meer
Group Bruno neemt de 9 André Celis Tankstations in Vlaams-Brabant over en wordt hiermee een Vlaams energie- & dienstenbedrijf
Lees meer
Group Bruno luidt een nieuw tijdperk in met een vernieuwde directie, een frisse huisstijl en ambitieuze toekomstplannen
Lees meer