Benodigd Eigen Vermogen
Vanaf €100.000Totale inverstering
Zal besproken worden tijdens eerste gesprekInstapkosten
Gemiddelde omzet
Informatie Nobi Franchise
Nobi is een premium fast casual restaurant concept dat wenst bij te dragen aan een optimale gezondheid van lichaam en geest. Bereidingen met vers fruit en knapperige groenten staan bij nobi centraal. De belangrijkste dragers zijn vers gemaakte vruchtensappen, rijkelijk belegde open boterhammen of toasts, en Nobi salade bowls. Afhankelijk van de locatie voorziet nobi ook vegan sushi, alsook enkele extra verwenvoorstellen.
DE VISIE VAN NOBI
Nobi gelooft dat mensen zoekend zijn naar de optimale balans tussen een gezonde geest in een gezond lichaam, en naar een vreugdevol leven dat in verbinding staat met hun unieke purpose of doel. Nobi ondersteunt deze zoekende, groeiende en zich ontwikkelende mens middels verse gerechten, sappen en dranken, verrijkt door boeiende, leerrijke en humoristische content zoals inspirerende teksten, quotes, videoboodschappen, muziek, enz.
PREMIUM FAST CASUAL RESTAURANT CONCEPT
Klanten kunnen ter plaatse bij nobi eten, hun favoriete maaltijd afhalen, of ervoor kiezen om deze te laten bezorgen. Bestellen bij nobi kan zowel ter plaatse, online of telefonisch, alsook via Take Away.com, Deliveroo & Uber Eats.
De nobi-identiteit wordt gekenmerkt door een fris, rustgevend en verwelkomend interieur waarin de klant op een inspirerende manier wordt onthaald, ontzorgd en bediend. Het is een moment van rust en genoeglijkheid, alleen of met vrienden en familie.
In elk winkelpunt wordt de klant gevoed in zijn totale zijn: lichaam, geest en ziel. Deze typische nobi-spirit van respect, vreugde en inspiratie is in elk restaurant terug te vinden. Hierdoor stapt geen enkele nobi-klant buiten op de manier waarop hij is binnengekomen. Streven naar een betere wereld start immers bij onszelf, en bij elk individu.
COMMUNICATIE
Nobi mikt op een sterke community building alsook eigen communicatie in samenwerking met influencers en youtubers waardoor we nog dichter bij onze doelgroep en volgers komen te staan.
DE VISIE VAN NOBI
Nobi gelooft dat mensen zoekend zijn naar de optimale balans tussen een gezonde geest in een gezond lichaam, en naar een vreugdevol leven dat in verbinding staat met hun unieke purpose of doel. Nobi ondersteunt deze zoekende, groeiende en zich ontwikkelende mens middels verse gerechten, sappen en dranken, verrijkt door boeiende, leerrijke en humoristische content zoals inspirerende teksten, quotes, videoboodschappen, muziek, enz.
PREMIUM FAST CASUAL RESTAURANT CONCEPT
Klanten kunnen ter plaatse bij nobi eten, hun favoriete maaltijd afhalen, of ervoor kiezen om deze te laten bezorgen. Bestellen bij nobi kan zowel ter plaatse, online of telefonisch, alsook via Take Away.com, Deliveroo & Uber Eats.
De nobi-identiteit wordt gekenmerkt door een fris, rustgevend en verwelkomend interieur waarin de klant op een inspirerende manier wordt onthaald, ontzorgd en bediend. Het is een moment van rust en genoeglijkheid, alleen of met vrienden en familie.
In elk winkelpunt wordt de klant gevoed in zijn totale zijn: lichaam, geest en ziel. Deze typische nobi-spirit van respect, vreugde en inspiratie is in elk restaurant terug te vinden. Hierdoor stapt geen enkele nobi-klant buiten op de manier waarop hij is binnengekomen. Streven naar een betere wereld start immers bij onszelf, en bij elk individu.
COMMUNICATIE
Nobi mikt op een sterke community building alsook eigen communicatie in samenwerking met influencers en youtubers waardoor we nog dichter bij onze doelgroep en volgers komen te staan.
Sector | HoReCa |
Sub sector | Restaurant & Take Away |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Franchise sinds | 2023 |
Franchise opleiding programma | Een gepersonaliseerde training wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Financieel
Totale investering in € | Zal besproken worden tijdens eerste gesprek |
Benodigd eigen vermogen in € | Vanaf €100.000 |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | 5% royalties 3% marketingbijdrage |
Aantal Franchise vestigingen | 1 |