• De esthetiek voor iedereen zonder afspraak, met of zonder abonnement, exclusief vrouwelijk.
  • Volledig vrouwelijk instituut, Bodyminute democratiseert het economische model van zogenaamde "traditionele" schoonheidsinstituten.
  • Toegankelijke prijzen: epilatie aan € 5, vanaf € 30 voor de Pulsed Light-sessie, € 15 voor semi-permanente manicure, € 9,90 voor brushing.
  • Een reeks cosmetica, SKIN'minute Swiss Expert, ontwikkeld in de beste Zwitserse laboratoria die sterk geconcentreerd zijn in actieve ingrediënten.
  • Uitstekende resultaten op Yuka en INCI Beauty.
LEESTIP >>> Bodyminute komt nu naar België

De sterke punten van je Bodyminute-franchise:

Word lid van de grote familie van succesvolle vrouwen:

  • We bieden je een volledige opleiding in onze school.
  • Ondersteuning van A tot Z voor een turnkey project.
  • Een communicatiecampagne, inbegrepen in het openingspakket.
  • Specifieke diensten voor al uw dagelijkse behoeften: juridisch, communicatie, marketing, enz.
  • Netwerkleiders die zich inzetten om u te ondersteunen en te helpen. (jaarlijks nationaal seminar, regionale rondetafels met alle franchisenemers, enz.).
  • Vertrouw op een netwerk dat al meer dan 20 jaar in volle expansie is.
  • Bij Bodyminute zijn onze partners onze eerste ambassadeurs.
  • We ondersteunen je met inzet, aandacht en passie tijdens je ontwikkeling.
Nieuws
Artion Compliant Ease
Ja lap, te laat met de keuring! Wat nu? Lees meer
Beobank EPC
Vastgoed met een slechte EPC-waarde kopen: een goed idee? Lees meer
Klantvriendelijk ondernemen bij Jumbo Lees meer
Solidaire afronding bij Carrefour levert opnieuw € 116.367 op voor de vzw Pink Ribbon Lees meer
Kiabi viert 4 jaar ‘Good Friday’ met Make-A-Wish Lees meer
Valenta Ontvangt EcoVadis Bronzen Medaille voor Duurzaamheidsuitmuntendheid Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?