Om te bepalen welke retailer in België zich in 2025 ‘Winkelketen van het Jaar’ mag noemen, en welke producten zich het label ‘Huismerk van het Jaar’ mogen aanmeten, werd een representatief aantal consumenten ondervraagd over hun indruk en hun ervaring met de winkelketen en de producten van Carrefour. Ze kregen het verzoek om in hun beoordeling rekening te houden met 4 criteria: ​

  • een indruk van innovatie
  • de aantrekkelijkheid van het merk en het product
  • de intentie om boodschappen te doen bij Carrefour of het product aan te kopen
  • de tevredenheid over het merk en over het product

Carrefour mag zich voor de tweede keer op rij ‘Winkelketen van het Jaar’ noemen, en mag in 2025 op 6 van haar producten het logo ‘Gekozen Huismerk van het Jaar‘ plakken.

De twee labels zijn een mooie erkenning van het streven van Carrefour om kwaliteitsvolle en innovatieve producten tegen betaalbare prijzen aan te bieden.

Een vertrouwd keurmerk

De labels ‘Gekozen Huismerk van het Jaar’ en ‘Gekozen Winkelketen van het Jaar’ zijn een referentie voor Belgische consumenten : 6 op 10 houdt bij zijn aankoopbeslissing rekening met het logo tijdens zijn boodschappen.

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?