De meeste kandidaten hebben wel een idee in welke branche ze zelfstandig willen worden, maar de keuze hangt uiteindelijk af van veel meer criteria.

Voor U als Franchisegever betekent dit, dat door uw Franchise concept visibel in te zetten u heel wat kandidaten kan aantrekken die nog niet met uw concept vertrouwd waren.

LEESTIP >>> Groei van 280 % kandidaat franchisenemers 2020 vs. 2019

 

Bezoekers gedrag en statistieken van kandidaat franchisenemers

resultaten hotjar poll 21 08 20.png

Na zich voldoende te hebben geïnformeerd gaan deze kandidaat ondernemers op zoek naar de geschikte franchise opportuniteit die matcht met zijn verwachtingen. Vandaar dat iedere kandidaat zich eerst dient te registeren en de belangrijkste criteria in te vullen, waarna zij dan de geschikte Franchise opportuniteit krijgen voorgesteld specifiek volgens hun zakelijke stiuatie.

Het heeft geen zin en is een “waste of time” voor iedereen om kandidaten die totaal niet beantwoorden aan de criteria van de Franchisegever met elkaar in contact te brengen. Indien u een Franchisenemer zoekt in Oostende is een super goede kandidaat van Arlon een “waste of time” voor alle partijen, verloren inspanningen, tijds en- geld investeringen tot gevolg. Vandaar de Franchise.be succesvol rekruteert voor de meeste actieve Franchisegevers en master op de Belgische markt, volgens onderstaande pijlers.

 

6 pijlers van Franchise.be rekrutering diensten

  • Gedetailleerde kwalificatie van uw kandidaten
  • Uw kandidaten beter informeren over franchising en uw formule
  • Matchen in plaats van zoeken
  • Een totaal oplossing inclusief werving via social media
  • Continue en automatische opvolging van de kandidaten via het dashboard overzicht en het interne berichten systeem
  • Propaganda en sensibiliseren over franchising in de Belgische markt : 10 % van de volledige inkomsten worden her geïnvesteerd in het promoten van franchising en de voordelen van franchiseondernemers.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Klantvriendelijk ondernemen bij Jumbo Lees meer
Solidaire afronding bij Carrefour levert opnieuw € 116.367 op voor de vzw Pink Ribbon Lees meer
Kiabi viert 4 jaar ‘Good Friday’ met Make-A-Wish Lees meer
Valenta Ontvangt EcoVadis Bronzen Medaille voor Duurzaamheidsuitmuntendheid Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?