Het minimum bedrag die u zelf persoonlijk dient te investeren om een verkooppunt te starten (exclusief financiering)
Benodigd Eigen Vermogen
Vanaf €20.000Het bedrag van de totale investering die nodig is om het verkooppunt op te starten (inclusief financiering)
Totale inverstering
Vanaf €45.000 voor het meubilairHet bedrag van de instapkosten. Dit is een éénmalig bijdrage voor het gebruik van het merk, concept know how, opleiding, opstart begeleiding, etc.
Instapkosten
€10.000De gemiddelde verwachte omzet van een verkooppunt
Gemiddelde omzet
Informatie Du PareiL au même Franchise
Du Pareil au même is het verhaal van een theatrale ontwerper die de wereld van kinderkleding saai vindt. Met zijn unieke creatieve en fantasierijke visie opende hij een kledingwinkel en begon hij een radicaal ander assortiment te ontwerpen.
Vanuit zijn simpele verlangen om kleurrijke en speelse kleding te creëren, opent hij een nieuw universum met een sterke persoonlijkheid: onze eerste winkel genaamd Du Pareil au même werd geopend in 1986. Du Pareil au même is een merk dat daarom vandaag deel uitmaakt van de Franse kinderkleedkamer voor bijna 40 jaar.
Du Pareil au même wist hoe ze de markt moest revolutioneren en zelfs vandaag brengt ze een nieuwe visie op kindermode met haar kleurrijke kleding, haar onnavolgbare patronen, haar uitzonderlijke details en haar zeer goede kwaliteit tegen een redelijke prijs!
Het is een universeel merk: kleding voor alle gelegenheden, van newborn tot pre-tiener, en dit van top tot teen.
Een vrolijk en speels merk: kleding die vrolijkheid, verrassing, kleur en humor brengt.
Een merk dat overal inspiratie uit haalt, dat zich bevrijdt van tradities om originele stukken te creëren, dat zichzelf vernieuwt, dat iedereen zijn eigen silhouet laat samenstellen.
En bovenal een merk dat met kinderen werkt, een merk dat hun standpunt inneemt, een merk dat aansluit bij hun smaak en verlangens, bij hun dagelijks leven, bij wat ze leuk vinden, wat ze ervaren, dat hun persoonlijkheid respecteert en waar ze goed voelen.
We hebben allemaal een verhaal met Du Pareil au même, het is aan uw kinderen om er zelf een te maken!
Du Pareil au meme, wat kinderen leuk vinden.
HET PROFIEL DAT WIJ ZOEKEN
Voor zijn ontwikkeling in België geeft Du Pareil au même de voorkeur aan samenwerking met professionals die al ervaring hebben in retail. Ze hebben de mogelijkheid om te kiezen voor één, twee of drie assortimenten van het merk (kinderen, baby's, schoenen).
Vanuit zijn simpele verlangen om kleurrijke en speelse kleding te creëren, opent hij een nieuw universum met een sterke persoonlijkheid: onze eerste winkel genaamd Du Pareil au même werd geopend in 1986. Du Pareil au même is een merk dat daarom vandaag deel uitmaakt van de Franse kinderkleedkamer voor bijna 40 jaar.
Du Pareil au même wist hoe ze de markt moest revolutioneren en zelfs vandaag brengt ze een nieuwe visie op kindermode met haar kleurrijke kleding, haar onnavolgbare patronen, haar uitzonderlijke details en haar zeer goede kwaliteit tegen een redelijke prijs!
Het is een universeel merk: kleding voor alle gelegenheden, van newborn tot pre-tiener, en dit van top tot teen.
Een vrolijk en speels merk: kleding die vrolijkheid, verrassing, kleur en humor brengt.
Een merk dat overal inspiratie uit haalt, dat zich bevrijdt van tradities om originele stukken te creëren, dat zichzelf vernieuwt, dat iedereen zijn eigen silhouet laat samenstellen.
En bovenal een merk dat met kinderen werkt, een merk dat hun standpunt inneemt, een merk dat aansluit bij hun smaak en verlangens, bij hun dagelijks leven, bij wat ze leuk vinden, wat ze ervaren, dat hun persoonlijkheid respecteert en waar ze goed voelen.
We hebben allemaal een verhaal met Du Pareil au même, het is aan uw kinderen om er zelf een te maken!
Du Pareil au meme, wat kinderen leuk vinden.
HET PROFIEL DAT WIJ ZOEKEN
Voor zijn ontwikkeling in België geeft Du Pareil au même de voorkeur aan samenwerking met professionals die al ervaring hebben in retail. Ze hebben de mogelijkheid om te kiezen voor één, twee of drie assortimenten van het merk (kinderen, baby's, schoenen).
Sector | Mode |
Sub sector | Baby- en kindermode |
Aantal voltijdse equivalenten | 1-2 |
Locatie criteria | Stadscentrum of commerciële centra |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Franchise sinds | 1990 |
Franchise opleiding programma | Een gepersonaliseerde training van 2 weken wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Financieel
Totale investering in € | Vanaf €45.000 voor het meubilair |
Benodigd eigen vermogen in € | Vanaf €20.000 |
Instapgeld in € | €10.000 |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | 2% marketing bijdrage |
Aantal buitenlandse vestigingen | 390 |
Nieuws
Du pareil au meme nieuw op franchisebe
Lees meer