Snap Fitness, één van s werelds grootste ketens in de 24/7 fitnessindustrie, is de afgelopen jaren tot 17 clubs gegroeid in de Benelux. Nu de grootste problemen door de coronapandemie tot het verleden lijken te horen, neemt de durf bij ambitieuze ondernemers weer toe. De 33-jarige Robbin staat te springen om snel zijn eigen fitnesscentrum te openen.
"Ik ben verheugd om te gaan werken met een sterk en bewezen fitnessmerk als Snap Fitness", zegt Robbin. “Als (semi-)topsporter heb ik al veel sportervaring opgedaan en kan ik mensen goed helpen om gezonder en fitter te worden. Het runnen van een eigen zaak is echter een ander verhaal. Tijdens de gesprekken die ik met Snap Fitness heb gevoerd, bleek al snel dat zij de beste partij voor mij zijn om succesvol een fitnesscentrum te runnen.
LEESTIP >>> Goede vibe in Snap Fitness club van Lieve Pieters in Zele
Het laatste zetje gaf de herpositionering die Snap Fitness vorig jaar doorvoerde. De look-and-feel van een club kreeg een upgrade, de marketing werd meer onderscheidend en de begeleiding van de leden ging naar een hoger niveau door het gebruik van de eigen Snap App. “Ik vind het geweldig om mensen te helpen hun fitnessdoelen te behalen. Met de nieuwe frisse benadering en uitnodigende inrichting gaat dat nog beter lukken.
Wereldwijd heeft Snap Fitness 1000+ vestigingen in meer dan 20 landen. Het merk is er trots op leden te helpen zich goed te voelen over zichzelf na een training, door een inclusieve, empathische en ondersteunende benadering van fitness te creëren. Snap Fitness, een belangrijk fitnessmerk sinds 2003, blijft groeien door strategische franchiseovereenkomsten met gekwalificeerde operators in geselecteerde regio's in de Benelux en clubs van 600 tot 800 vierkante meter.
"Ik ben verheugd om te gaan werken met een sterk en bewezen fitnessmerk als Snap Fitness", zegt Robbin. “Als (semi-)topsporter heb ik al veel sportervaring opgedaan en kan ik mensen goed helpen om gezonder en fitter te worden. Het runnen van een eigen zaak is echter een ander verhaal. Tijdens de gesprekken die ik met Snap Fitness heb gevoerd, bleek al snel dat zij de beste partij voor mij zijn om succesvol een fitnesscentrum te runnen.
LEESTIP >>> Goede vibe in Snap Fitness club van Lieve Pieters in Zele
Het laatste zetje gaf de herpositionering die Snap Fitness vorig jaar doorvoerde. De look-and-feel van een club kreeg een upgrade, de marketing werd meer onderscheidend en de begeleiding van de leden ging naar een hoger niveau door het gebruik van de eigen Snap App. “Ik vind het geweldig om mensen te helpen hun fitnessdoelen te behalen. Met de nieuwe frisse benadering en uitnodigende inrichting gaat dat nog beter lukken.
Wereldwijd heeft Snap Fitness 1000+ vestigingen in meer dan 20 landen. Het merk is er trots op leden te helpen zich goed te voelen over zichzelf na een training, door een inclusieve, empathische en ondersteunende benadering van fitness te creëren. Snap Fitness, een belangrijk fitnessmerk sinds 2003, blijft groeien door strategische franchiseovereenkomsten met gekwalificeerde operators in geselecteerde regio's in de Benelux en clubs van 600 tot 800 vierkante meter.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer