Na een moeilijk jaar in 2020 als gevolg van winkelsluitingen, is de in- en verkoopsector van gebruikte en tweedehands goederen vorig jaar weer gegroeid.
“Onze sector is erg florissant”, vervolgt Alexis Macé, communicatiemanager van het merk Happy Cash. Zoals blijkt uit de stijging van ons inkomen met 15 tot 20% in de afgelopen jaren. " Alvorens deze verklaringen naar voren te brengen: " Als klanten steeds meer naar tweedehandsproducten gaan, is dat enerzijds om geld te besparen en anderzijds voor de ecologische deugden van ons model. »
“Onze sector is erg florissant”, vervolgt Alexis Macé, communicatiemanager van het merk Happy Cash. Zoals blijkt uit de stijging van ons inkomen met 15 tot 20% in de afgelopen jaren. " Alvorens deze verklaringen naar voren te brengen: " Als klanten steeds meer naar tweedehandsproducten gaan, is dat enerzijds om geld te besparen en anderzijds voor de ecologische deugden van ons model. »
HAPPY CASH EN HAPPY TROC
De groep Happy Cash (omzet 110 miljoen euro) zet twee merken in: Happy Cash en Happy Troc. De meest gevraagde productfamilies van de twee netwerken: meubels (48% van het assortiment), hightech (47%) en textiel (5%).“Onze ontwikkelingsdoelstellingen zijn om tussen de 10 en 20 nieuwe verkooppunten per jaar te openen”, zegt Alexis Macé. "De profielen van onze franchisenemers zijn heel divers, al springen er drie in het bijzonder uit: investeerders, bedrijfsleiders in omscholing en ondernemers met passie voor objecten", zegt de communicatiedirecteur van de groep.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer