Benodigd Eigen Vermogen
Vanaf €40.000Totale inverstering
Zal besproken worden tijdens de eerste meetingInstapkosten
Geen instapkostenGemiddelde omzet
Informatie GEOX Franchise
De GEOX-groep produceert en distribueert schoenen- en outdoorkledinglijnen die worden gekenmerkt door een transversale positionering, waardoor het aanbod wordt uitgebreid naar de behoeften van comfort, betrouwbaarheid en esthetische inhoud, naar alle consumentensegmenten en een familiemerk ontstaat met aandacht voor alles wat varieert van klassieke en casual smaak voor modetrends plus een creatieve, productieve en commerciële filosofie die een revolutie teweegbracht in de markt van 'stadsschoenen' (brown shoes in het Engels) door 'de schoen die ademt' uit te vinden en de principes van ademend vermogen en moderniteit te transformeren.
GEOX-WAARDEN
• INNOVATIE GEOX staat altijd open voor verandering en verbetering. De meest geavanceerde technologieën en huidige trends worden onderzocht, geïdentificeerd en ontwikkeld om uiteindelijk te worden toegepast bij de creatie van GEOX-producten.
• DUURZAME ONTWIKKELING GEOX respecteert het milieu en het individu ten zeerste. De filosofie van de groep is gebaseerd op ethisch correct gedrag, gendergelijkheid, diversiteit en vertrouwen.
• WELZIJN GEOX staat synoniem voor liefde voor comfort en gezondheid, twee gegarandeerde en aanwezige elementen in elk product en elk project van de groep.
• UITMUNTENDHEID Hoge kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid op het hoogste niveau: GEOX besteedt de grootste aandacht aan elk detail.
• CENTRALE POSITIE VAN DE KLANT De GEOX-klant is het referentiepunt voor elk project en zijn tevredenheid het enige doel.
• ITALIAANS DESIGN GEOX is er trots op Italiaans te zijn, een identiteit die in elk product tot uiting komt en die de creatie en stijl kenmerkt.
GEOX ROND DE WERELD
De groep implementeert een gediversifieerde distributiestrategie in verschillende markten om het merk op coherente wijze te promoten bij de eindklant. Geox distribueert zijn producten in bijna 9.000 verkooppunten met meerdere merken en via een netwerk van monobrandwinkels die rechtstreeks worden beheerd (Directly Operated Stores, DOS) of aangesloten zijn met franchisecontracten.
GEOX-WAARDEN
• INNOVATIE GEOX staat altijd open voor verandering en verbetering. De meest geavanceerde technologieën en huidige trends worden onderzocht, geïdentificeerd en ontwikkeld om uiteindelijk te worden toegepast bij de creatie van GEOX-producten.
• DUURZAME ONTWIKKELING GEOX respecteert het milieu en het individu ten zeerste. De filosofie van de groep is gebaseerd op ethisch correct gedrag, gendergelijkheid, diversiteit en vertrouwen.
• WELZIJN GEOX staat synoniem voor liefde voor comfort en gezondheid, twee gegarandeerde en aanwezige elementen in elk product en elk project van de groep.
• UITMUNTENDHEID Hoge kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid op het hoogste niveau: GEOX besteedt de grootste aandacht aan elk detail.
• CENTRALE POSITIE VAN DE KLANT De GEOX-klant is het referentiepunt voor elk project en zijn tevredenheid het enige doel.
• ITALIAANS DESIGN GEOX is er trots op Italiaans te zijn, een identiteit die in elk product tot uiting komt en die de creatie en stijl kenmerkt.
GEOX ROND DE WERELD
De groep implementeert een gediversifieerde distributiestrategie in verschillende markten om het merk op coherente wijze te promoten bij de eindklant. Geox distribueert zijn producten in bijna 9.000 verkooppunten met meerdere merken en via een netwerk van monobrandwinkels die rechtstreeks worden beheerd (Directly Operated Stores, DOS) of aangesloten zijn met franchisecontracten.
Sector | Mode |
Sub sector | Dames- en herenmode |
Locatie criteria | Standscentra of shoppings |
Bedrijfsinformatie
Type franchise | Franchise |
Franchise opleiding programma | Een gepersonaliseerde training wordt voorzien voor elke nieuwe franchisenemer |
Financieel
Totale investering in € | Zal besproken worden tijdens de eerste meeting |
Benodigd eigen vermogen in € | Vanaf €40.000 |
Instapgeld in € | Geen instapkosten |
Royalties en andere doorlopende bijdragen | Geen royalties Geen marketingbijdrage |
Totaal aantal vestigingen | 6 |
Aantal Franchise vestigingen | 5 |
Aantal buitenlandse vestigingen | >700 |