Liefde voor ondernemen
Ondernemen is bij Huseyin niet onbekend. Voordat hij bij Dominos aan de slag ging, was hij zelfstandig ondernemer van zijn eigen kebabzaak. Huseyin heeft dus altijd al liefde voor de foodbranche gehad. In 2021 werd zijn droom werkelijkheid. Hij mocht zijn eerste Dominos vestiging openen in Sint-Truiden. Al snel volgden ook vestigingen in Oudsbergen en Houthalen. De kracht van ondernemen ligt volgens Huseyin in het goed trainen van zijn team: “Ik ben elke dag bezig om het team te trainen, zodat alle drie de locaties goed kunnen werken zonder mijn aanwezigheid. Het team is heel gemotiveerd om van elke dag een succes te maken.”Tevreden klanten
Huseyin haalt zijn grootste vreugd uit de reacties van de klant: “Als ik bij de bestellingen hoor dat de klant tevreden is, zorgt dat voor veel voldoening bij mij. Ik geef mijn team altijd mee dat de klant koning is. Om dit soort reacties terug te krijgen is heel mooi.” Huseyin vindt het belangrijk dat zijn team gevarieerd is. Iedereen moet op meerdere plekken in de winkel kunnen staan. Hij maakt hier ook een wedstrijd van: “Ik zorg voor een goede sfeer door leuke dingen te organiseren, zoals een pizza-wedstrijd, wisselen van rol of de manager van de dag. We moeten elkaar helpen en steunen.”Zelf doet hij ook mee met deze teambuilding sessies. Hij vertelt: “We zijn allemaal hetzelfde, of ik nou franchisenemer ben of niet. Daarom sta ik zelf ook regelmatig in de keuken, maar ik bezorg ook nog steeds pizzas.” Het bieden van een uitstekende service en verse, kwalitatieve producten zijn voor Huseyin het meest belangrijk: “Je moet op zoek naar de ideale situatie voor de klant. Zolang je dat ideale kan behouden, heb je een succesformule.”
LEESTIP >>> Van pizzamaker tot eigenaar van 8 Dominos vestigingen: het succesverhaal van Hussein Mamlouk
Huseyin heeft de relatie met zijn klanten zelf opgebouwd. Door persoonlijk contact te hebben met de klant, zorgt Huseyin ervoor dat ze tevreden zijn en blijven. “De klanten vinden het geweldig als je bijvoorbeeld hun naam of adres weet. Ze voelen zich dan verbonden met de winkel.” Huseyin ziet klantrelatie als een investering. Deze tip zou hij toekomstig franchisenemers dan ook zeker meegeven: “Om je klantenbestand groter te maken, moet je alle middelen gebruiken. Niet alleen flyers of social media. Wees origineel en toon persoonlijke interesse. Dan weet ik zeker dat het de moeite waard is.”
Focus op kwaliteit en service
De focus van Huseyin op kwaliteit en service, zien niet alleen de klanten terug. Binnen Dominos behoort hij tot Club 184.5. Dit zijn vestigingen met een gemiddelde bezorgtijd van 18 minuten en een uitstekende productkwaliteit score.Ondernemen bij Dominos
Meer weten over ondernemen bij Dominos? Lees dan verder op deze pagina. Niet alleen vind je hier meer informatie over franchisen bij Dominos en lees je ervaringsverhalen van andere franchisenemers. Ook is het mogelijk om je aan te melden voor een open franchise day in de buurt.LINK naar het volledige artikel.
Nieuws
Klantvriendelijk ondernemen bij Jumbo
Lees meer
Carré d'artistes heeft zijn 23ste verjaardag gevierd!
Lees meer
Bouwmaterialen Clymans lanceert Franchise concept: “In een uitdagende markt zetten wij groeicijfers neer”
Lees meer
Het jaarlijks congres van CAVAVIN vond plaats in Avignon eind oktober
Lees meer