Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws
Schrijf je nu al in voor de "Stay up to date" sessies van Sodalis in 2025
Lees meer
Wat leeft er vandaag in Employee Benefits?
Lees meer
Brico opent een nieuwe winkel in Chaumont-Gistoux
Lees meer
Jouw kans om te stralen: word succesvol Jumbo-franchisenemer in de retailrevolutie!
Lees meer
CTR Chicken : Nieuwe franchiseformule op Franchise.be
Lees meer
Group Bruno luidt een nieuw tijdperk in met een vernieuwde directie, een frisse huisstijl en ambitieuze toekomstplannen
Lees meer