Brico is al jaren de onbetwiste marktleider met meer dan 160 verkooppunten verspreid over heel België. Onze bekendheidsgraad van 95% betekent dat ons merk het bekendste is in België. Deze aanwezigheid versterkt onze knowhow omdat we de demografische kenmerken, consumptiegewoonten, enz. van elke regio beheersen.
brico 3.jpg
Met als voordeel dat het belang van doe-het-zelf blijft groeien, ervaart de doe-het-zelf echter minder cyclusvariabiliteit dan andere sectoren.

Een Brico-franchisewinkel openen? Waarom niet ! Ons netwerk brengt een indrukwekkend aantal troeven samen.
brico 7.jpg
Ons BRICO-concept, met winkels van 1.300 tot 2.500 m², is de ideale uitdaging voor ambitieuze ondernemers. U vindt er alles wat u nodig heeft om uw doe-het-zelf-project beter uit te voeren. De winkels zijn gelegen langs een belangrijkste invalswegen van een stad met een goede zichtbaarheid en gemakkelijke bereikbaarheid.
brico 6.jpg
Ons BRICO CITY-concept, met winkels van 350 tot 550 m², is de ideale uitdaging voor zelfstandigen met passie voor de klant. Het is een formule van kleine buurtwinkels die een compleet, maar niet uitgebreid, assortiment doe-het-zelf- en huishoudelijke artikelen aanbieden en daarmee een snelle oplossing bieden aan haar klanten.
Nieuws
Artion Compliant Ease
Ja lap, te laat met de keuring! Wat nu? Lees meer
Beobank EPC
Vastgoed met een slechte EPC-waarde kopen: een goed idee? Lees meer
Klantvriendelijk ondernemen bij Jumbo Lees meer
Solidaire afronding bij Carrefour levert opnieuw € 116.367 op voor de vzw Pink Ribbon Lees meer
Kiabi viert 4 jaar ‘Good Friday’ met Make-A-Wish Lees meer
Valenta Ontvangt EcoVadis Bronzen Medaille voor Duurzaamheidsuitmuntendheid Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?