Wolwand als blikvanger
De volledig vernieuwde winkel in de Brugse Steenstraat heropende op zaterdag 4 maart de deuren. Veritas verbouwde het historische winkelpand tot een moderne flagshipstore met een high-end uitstraling. De winkel voelt ruimer aan, hoewel het hele assortiment nu op het gelijkvloers werd samengebracht.In de vernieuwde vlaggenschipwinkel wil Veritas shoppers inspireren met corners en een breed aanbod trenditems, maar ook digitaal, met QR-codes die verwijzen naar inspirerende content, zoals breipatronen. Klanten vinden in de winkel een erg uitgebreide doe-het-zelf-corner, met als blikvanger de wolwand die de nieuwste kleurentrends toont.
LEESTIP >>> Veritas draait “beste dagomzet ooit”
Pilootproject
Nieuw is een corner met compressiekousen: zowel sportkousen als neutrale compressiepantys, -kousen en sokken. Met dit nieuwe aanbod wil Veritas alle Belgen aanzetten om van het dragen van compressiekousen een dagelijkse gewoonte te maken.De verbouwing in Brugge is een pilootproject voor Veritas, waarbij voor het eerst een bestaand pand in een volledig nieuw jasje wordt gestoken. “Onze vestiging in Brugge vormt voor ons een erg belangrijk winkelpunt, omdat we er zon breed en gevarieerd publiek aanspreken”, zegt CEO Corneel De Maeyer. De retailer verwelkomt hier immers niet enkel vaste klanten maar ook heel wat nationale en internationale toeristen.
Nieuws
De kunst van het transformeren en rendabel maken van uw bestaande verkooppunten
Lees meer
Wat mag een goede lead van een gekwalificeerde Franchisekandidaat kosten?
Lees meer