Enkel de naam wijzigt weer

Vorige zomer openden de eerste “Louis Delhaize Open Market”-supermarkten de deuren in Gembloux en s-Gravenbrakel. De retailgroep had de intentie om alle winkels – zowel buurtwinkels als grotere supermarkten – onder de Louis Delhaize-vlag te brengen. Daar komt het bedrijf nu op terug: de grotere supermarkten nemen opnieuw het uithangbord Match aan. De winkel in s-Gravenbrakel maakte deze week als eerste de overstap, meldt Sudinfo.

LEESTIP >>> Match wordt Louis Delhaize

Klanten en medewerkers hoeven zich geen zorgen te maken: het enige wat er verandert, is de naam, verzekert marketingdirecteur Stéphane Genicot. De retailer wil een duidelijker onderscheid maken tussen de buurtwinkels met het enseigne Louis Delhaize en de grotere supermarkten met het uithangbord Match.

Directiewissels

Het idee om alle winkels van de groep onder één enseigne te brengen, kwam van voormalig CEO Jean-Marc Van Cutsem, die in juni vorig jaar onverwacht opstapte en werd opgevolgd door Christophe Garcia. Recent was er ook een directiewissel op groepsniveau bij de retailer: sinds 1 maart is Pierre Bouriez, een telg van de eigenaarsfamilie, algemeen directeur van de groep Louis Delhaize. Zijn neef Louis Bouriez superviseert Match in Frankrijk, België en Luxemburg.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Klantvriendelijk ondernemen bij Jumbo Lees meer
Solidaire afronding bij Carrefour levert opnieuw € 116.367 op voor de vzw Pink Ribbon Lees meer
Kiabi viert 4 jaar ‘Good Friday’ met Make-A-Wish Lees meer
Valenta Ontvangt EcoVadis Bronzen Medaille voor Duurzaamheidsuitmuntendheid Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?