Een doordachte strategie
Valentino Chocolatier is een Belgische onderneming die al sinds 1978 bestaat. Ze startte als artisanaal chocoladeatelier en groeide uit tot een bloeiend familiebedrijf met klanten in binnen- en buitenland. Het merk zet in op verse, handgemaakte chocoladespecialiteiten en geschenken voor elke gelegenheid. Met een collectie die tien keer per jaar wisselt, blijft het merk haar klanten verrassen. Een strategie die werkt, want met 45 verkooppunten wordt Valentino Chocolatier een steeds bekendere speler in België.Gestage groei dankzij franchising
Naast eigen winkels en een webshop startte Valentino Chocolatier in 2018 ook met franchising. Het totale aantal franchises staat op 13, met de opening van een winkel in Doornik als laatste toevoeging. Eerder openden al winkels in La Louvière, Sint-Truiden en Hoeselt-Bilzen. Het merk streeft ernaar haar franchisehouders alle nodige ondersteuning te geven en tegelijkertijd voldoende vrijheid te bieden. Als familiebedrijf wordt tevens voor een persoonlijke en betrokken aanpak gekozen.Ontdek hier meer info over het opstarten van een eigen Valentino Chocolatier winkel.
Nieuws
Bilal, nieuwe Leonidas franchisenemer in Schaarbeek: "Een Leonidas-franchise openen: een toegankelijke en veelbelovende kans!"
Lees meer
Zedelgem verwelkomt een nieuwe Carrefour Market
Lees meer
Carré d’artistes versterkt zijn aanwezigheid in Europa met de opening van zijn eerste galerij in Brussel
Lees meer
Delhaize rondt verzelfstandiging van 128 supermarkten succesvol af
Lees meer