Familiebedrijf met ambitie
Group Bruno, legt de lat hoog. In een uitdagende markt van fossiele brandstoffen blijft het bedrijf innoveren en zijn positie versterken door zich te richten op expansie, verduurzaming en innovatie. “We zijn ons bewust van de uitdagingen in onze sector, maar we hebben er vertrouwen in dat we met een sterke kern, doorzettingsvermogen en een duidelijke visie onze ambities waar kunnen maken.” zegt Angelo Bruno, Stichter van Group Bruno. “We hebben de ambitie om tegen 2030 door te groeien naar 50 locaties. Dit versterkt onze positie als toonaangevende speler in Vlaanderen en benadrukt de focus op vernieuwing en klantgerichtheid”.
Vernieuwde directiestructuur
De vernieuwde directie weerspiegelt de toekomstgerichte koers van Group Bruno. Vanaf januari 2027 zal Noë Bruno de rol van CEO op zich nemen, terwijl Luca Bruno als Chief Retail Officer de groei van de Bruno Foodcorners zal sturen. Nina Bruno neemt een prominente rol in de directie om de vastgoedtak van het bedrijf strategisch verder uit te breiden.
De directie wordt aangevuld met sterke externe professionals, die elk hun expertise inbrengen:
- Benny Coninx als Chief HR & Governance Officer
- Valerio Saia als Chief Technical Officer
- Wim Regoudt als Chief Financial Officer
- Loriana Allegrezza als Chief Sales, Marketing & Communications Officer
Deze combinatie van familiaal leiderschap en externe expertise zorgt voor een stevige basis om de ambitieuze groeidoelen te realiseren.
Nieuwe huisstijl en focus op expansie
Met de onthulling van een nieuw logo en de introductie van de slogan “Familie verbindt, vernieuwing drijft en ambitie leidt” zet Group Bruno zijn visie kracht bij. Het bedrijf streeft ernaar om de komende jaren verder te groeien in Vlaanderen en zich als koploper te positioneren in de markt. De nadruk ligt op innovatie binnen de Bruno Foodcorners, verduurzaming van diensten en het versterken van de connectie met klanten en partners.