HEYTENS SCHITTERT OPNIEUW MET EEN SCORE VAN 4,80/5: ZILVEREN AWARD VOOR BESTE KLANTTEVREDENHEID 2024

De prijs werd uitgereikt als onderdeel van WizVille’s «Retail Customer Satisfaction Awards», waarvan de missie is om meningen van klanten te verzamelen en te analyseren om de winnaars te bepalen.

KLANTTEVREDENHEID STAAT CENTRAAL BIJ HEYTENS

Al meer dan een halve eeuw streeft Heytens naar totale klanttevredenheid. Deze ambitie wordt weerspiegeld in onze producten van hoge kwaliteit en ons deskundig advies.

De collectieve inzet van franchisenemers en het hele netwerk is beloond met een prestigieuze prijs. Deze trofee, die de uitmuntendheid van de aangeboden service benadrukt, getuigt van de vastberadenheid van Heytens om zijn klanten voortdurend tevreden te stellen.

Dit succes is ook gebaseerd op de expertise van onze teams, die het resultaat is van de strenge initiële en voortgezette opleidingen die het merk heeft geïntroduceerd. De kwaliteit van deze opleiding is een essentiële pijler van de onberispelijke service die Heytens biedt.

Volgens Sylvaine Poyé, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het franchisenetwerk, «Deze prijs benadrukt de kwaliteit van de relaties die elke winkel met zijn klanten opbouwt. We ontwikkelen een persoonlijke relatie, gebaseerd op luisteren, advies en expertise, om de best mogelijke ondersteuning te bieden en zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van elke klant».

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?