Tweede Henegouwse winkel in één maand
Michaël Rosin, verantwoordelijke Vanden Borre Kitchen, verklaart waarom deze twee nieuwe vestigingen een logische stap zijn in het groeiverhaal Vanden Borre Kitchen: "De opening van onze nieuwe Vanden Borre Kitchen-winkel in La Louvière past perfect in onze plannen om te groeien en laat zien hoe belangrijk deze levendige regio voor ons is. De winkel ligt op een strategische plek in een uitbreidingsgebied aan de N536, die de verbinding maakt met het station van La Louvière Centre. Met dit nieuwe verkooppunt kunnen we onze lokale aanwezigheid versterken en ons premium keukenconcept – dat betaalbare prijzen, kwaliteit en stijl combineert met een volledige service – nog toegankelijker maken voor een breder publiek. Deze opening volgt kort op die van Soignies, slechts 15 dagen geleden, en onderstreept ons streven om te voldoen aan de toenemende vraag in deze twee belangrijke regio’s. Ons doel is om dit succes voort te zetten door tegen 2025 nog vijf extra winkels te openen, waarmee ons netwerk groeit tot bijna 38 winkels."
Showroom La Louvière
De moderne en inspirerende winkel in La Louvière heeft een ruime oppervlakte van 450 m². De showroom toont 10 keukens in verschillende afmetingen en indelingen, zodat klanten makkelijk de verschillende mogelijkheden kunnen ontdekken. Elke keuken biedt een unieke combinatie van kleuren, materialen en modellen om het aanbod te illustreren. Vanuit deze nieuwe locatie zet Vanden Borre Kitchen haar missie voort om 100% personaliseerbare kwaliteitskeukens aan te bieden tegen een toegankelijke prijs.
De nieuwe Vanden Borre Kitchen-showroom is ideaal gelegen, op de Rue de l’Olive 2, dicht bij invalswegen en tal van andere winkels.
Vanden Borre Kitchen werkt volgens een franchisemodel, waarbij de winkels uitgebaat worden door zelfstandige ondernemers. Alain Delval, franchisenemer Vanden Borre Kitchen La Louvière, is alvast enthousiast over zijn nieuwe uitdaging: "Ik heb voor Vanden Borre Kitchen gekozen omdat ze een breed assortiment aanbieden met keukens van verschillende leveranciers. De kwaliteit van het product staat voorop, en dat is voor mij heel belangrijk. Daarnaast vind ik het fijn dat ze werken met een transparante marketingaanpak en het merk biedt altijd de laagste all-inclusive prijs, zodat klanten precies weten waar ze aan toe zijn.”