De Broertjes restaurants zijn opgericht met een duidelijk doel voor ogen: klanten moeten een topavond beleven! Dat betekent dat het eten lekker moet zijn, het aanbod gevarieerd, de sfeer warm en de bediening perfect.
Het concept is zo opgezet dat iedereen aan tafel echt bezig is. Op je placemat staan ongeveer een zestigtal gerechten, waarvan iedereen er per ronde twee mag kiezen. Uiteraard kan dit de hele avond herhaald worden. Het idee werd bedacht uit de ergernis van de eigenaars over klanten die tijdens het eten hun mobiele telefoon gebruikten. Met dit concept zijn mensen van 0 tot 100 jaar bezig met gezelligheid en lekker eten. Bovendien kan ieder eten wat hij of zij wil, ongeacht de grote van de groep.
Ondanks de grote zalen, die plaats bieden aan meer dan 140 klanten, zijn de uitbaters van De Broertjes erin geslaagd de restaurants een huiskamersfeer te geven. Dit maakt het mogelijk accessoire-muren te maken. Of je nu met 2 of 20 personen komt, je dineert altijd in een warme en gastvrije omgeving.
Bij De Broertjes ligt de nadruk ook op persoonlijke bediening. Klanten weten wie hen bedient en bij wie ze moeten bestellen, ze zullen altijd met de glimlach worden ontvangen. De recensies van de twee restaurants bewijzen dat dit loont. Klanten hechten hier, terecht, veel belang aan.
Aangezien de klant de hele avond wordt verwend met onbeperkt veel gerechten, moet de menukaart dit ook weerspiegelen. Met een menu van 60 tot 70 gerechten, dat vijf keer per jaar verandert, is er voor elk wat wils. Dankzij deze verscheidenheid kunnen mensen hun voedseluniversum uitbreiden.
Kortom, de doelstelling bij De Broertjes is duidelijk. De klant moet een unieke en sfeervolle avond hebben beleefd, met persoonlijke bediening en een volle buik. Het wordt een zeer communicatieve en leerzame avond huiselijk tafelen.