louis delhaize past hun aanbod steeds aan in een wereld die constant verandert, maar blijven tegelijkertijd trouw aan hun roots. Dit 150-jarig jubileum is meer dan een feest: het viert een familieverhaal vol passie voor innovatie, persoonlijke service en kwaliteit.
EEN CONCEPT DAT MET JE MEEGROEIT
Van buurtwinkels tot winkels bij tankstations: louis delhaize blijft vernieuwen. Tegenwoordig draait het merk om twee dingen: dichtbij zijn en gemak bieden. Zo is in 2017 het merk louis gelanceerd, met een focus op Belgische producten en mobiliteit. Met meer dan 325 winkels in België is er altijd een locatie in de buurt.
Of je nu op zoek bent naar verse ingrediënten, een lekkere snack, een fles wijn als cadeau, of gewoon iets voor onderweg – louis delhaize staat voor je klaar. Ook voor zelfstandigen is er maatwerk, zoals logistieke oplossingen en bevoorrading. Met dit slimme model blijft het merk een betrouwbare partner en groeit het mee met de behoeften van professionals.
ALTIJD OP JOUW WEG !
Al vanaf het begin draait alles bij ons om “dichtbij zijn”. Met winkels door het hele land, ruime openingstijden die aansluiten bij jouw levensritme, en een constante drive om te vernieuwen, doen we elke dag ons best om aan jouw verwachtingen te voldoen. Maar we gaan verder dan dat : bij ons gaat het niet alleen om wat we doen, we doen het met eenpersoonlijkeservice. Deze inzet, dag in dag uit, weerspiegelt de kernwaarden die ons al 150 jaar motiveren: nabijheid, service en flexibiliteit.
EEN NIEUW LOGISTIEK CENTRUM
Om beter aan uw behoeften te voldoen, zijn we verheugd aan te kondigen dat ons logistiek centrum wordt verplaatst naar een ultramoderne opslagruimte in Wangenies, nabij Charleroi. Deze nieuwe locatie van 25.000 m2, uitgerust met 50 laadperrons, stelt ons in staat onze werkzaamheden te optimaliseren en nog snellere en betrouwbaardere leveringen aan onze winkels te garanderen.