Nieuwe visie, nieuwe uitstraling

De rebranding komt voort uit de ambitie om klanten meer dan ooit te empoweren en te inspireren. “We willen verder gaan dan betrouwbare financiële en zakelijke ondersteuning,” zegt CEO Nikolas Vandelanotte. “Onze klanten verwachten meer dan traditionele ondersteuning. Ze willen een proactieve partner die strategisch en creatief meedenkt. Onze nieuwe baseline ‘Imagine more’ onderstreept dit perfect: we richten ons op wat onze klanten willen bereiken en hoe wij hen helpen om hun ambities waar te maken.”

Vandelanotte kreeg een vernieuwde visuele identiteit in lijn met deze visie: een vereenvoudigd logo voor een moderne uitstraling en ‘risky yellow’ als steunkleur. Deze frisse look weerspiegelt de dynamiek van het bedrijf. De rebranding gebeurde in samenwerking met Focus Advertising.

Subbrands

Naast de vernieuwing van het hoofdmerk krijgen de logo’s van de drie subbrands een update – Callens Vandelanotte voor audit, Le Doux & Mortelmans voor verzekeringen, horsum en Ballistix.digital voor het digitale luik . Door een consistente visuele stijl te hanteren, wordt de samenhang binnen Vandelanotte Groep versterkt, terwijl elke subbrand zijn eigen specialisatie en identiteit behoudt.

Geïntegreerde aanpak

Met zes complementaire business lines biedt Vandelanotte een breed scala aan (advies)diensten, afgestemd op elke fase van een onderneming – van opstart en groei tot vernieuwing en overdracht. Deze business lines omvatten:

  • Accountancy
  • Audit
  • Tax & Legal
  • Advisory
  • Risk
  • Digital

Door deze structuur krijgen klanten een duidelijk overzicht van het uitgebreide dienstenaanbod en kunnen ze rekenen op een geïntegreerde aanpak die innovatie en groei stimuleert.

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?