Men is voor deze documentaire op drie plaatsen ter wereld opnames gaan maken. Bij #Everyday Roastery, een koffieshop in Dubai (U.A.E.), The Giddy Goat, een restaurant in Charlotte N.C. (USA) en bij Bruno Foodcorner in Bilzen (Belgium).
Begin december 2024 zakte een internationale filmploeg twee dagen lang af naar Limburg voor opnames op het Hoofdkantoor in Bilzen en de nabijgelegen Bruno Foodcorner. Chief Research Technology Officer Mario Cammarote interviewde hier Salvo Nirta, Retail-Productbeheer food van Group Bruno, over de dagelijkse werking in een Bruno Foodcorner.
“Het is voor ons een grote eer dat een internationaal bedrijf als Unox ons kiest om mee te werken aan de documentaire,” zegt Luca Bruno, van Group Bruno. “Als familiebedrijf staat kwaliteit en service bij ons steeds voorop en dat is ook een bedrijf als Unox niet ontgaan. We werken altijd met A-merken, niet alleen wat betreft toestellen maar ook voor onze dagelijkse producten om zo onze klanten een topbeleving te garanderen. Ze zijn blijkbaar tevreden van onze samenwerking want als je naar hun website gaat zie je op de openingspagina een foto van een Bruno Foodcorner. Dat is toch cool.”
De documentaire is te zien op het YouTube kanaal van Group Bruno