Winkelbeleving en prijsvoordeel
Verschillende hoogtechnologische snufjes gaan het winkelen binnenkort efficiënter, aangenamer, duurzamer én voordeliger maken, belooft Delhaize. Denk daarbij aan slimme winkelrekken die signaleren welke producten aangevuld moeten worden, aan gepersonaliseerde aanbiedingen tijdens het winkelen, of aan geconnecteerde koelmeubels om het energieverbruik beter te beheren. Ook de broodovens, de zonnepanelen op de winkels en de laadpalen op de parkings worden aangesloten: minder energieverspilling betekent lagere kosten en op termijn prijsvoordeel voor de klant.LEESTIP >>> Delhaize verstuurt de helft minder papieren folders
Als eerste retailer in België beschikt Delhaize weldra namelijk over een supersnelle 40 gigabit glasvezelverbinding die de winkels, distributiecentra en campussen met elkaar verbindt. Die connectie opent de deuren voor realtime retail en een nog betere winkelbeleving, zegt de retailer, die op termijn zelf geen datacenters meer zal hosten, maar zn data verhuist naar de cloud. Met deze samenwerking wil Delhaize zich bovendien in de war for talent profileren als toekomstgericht en innovatief: het bedrijf is immers niet als enige op zoek naar getalenteerde ITers.
Nieuws
Ja lap, te laat met de keuring! Wat nu?
Lees meer
Vastgoed met een slechte EPC-waarde kopen: een goed idee?
Lees meer